Met het hele kantoor naar Springtij!
- Oct 1, 2025
- 1 min read

Het begint een mooie traditie te worden: met ons hele team (vorig jaar 3, nu 6!) afreizen naar Terschelling voor het duurzaamheidsevent Springtij Forum.
Dit jaar organiseerden we als partner een sessie over de verduurzaming van de chemie. In een open gesprek tussen industrie, overheid, ngo’s en wetenschap werd weer eens bevestigd dat Springtij dé plek is om dat complexe gesprek met elkaar aan te gaan.
We bedanken Reinier Grimbergen, Refke Gunnewijk, Eric van Herel, Michèlle Prins, Willemijn Witteveen, Gert Jan Kramer en Nienke Homan voor jullie bijdrage aan de sessies. En natuurlijk dank aan Pallas Agterberg voor de samenwerking.




Wat een fantastisch initiatief! 🎉 Met het hele kantoor naar Springtij is een mooie manier om inspiratie op te doen, nieuwe ideeën uit te wisselen en samen stil te staan bij duurzaamheid en innovatie. Daarnaast biedt het een geweldige kans om als team te verbinden buiten de dagelijkse werkomgeving. Veel plezier en waardevolle inzichten gewenst! 🌱🤝✨
Ik kan vaststellen dat het artikel logische consistentie handhaaft. Kwalitatieve beoordelingen worden ondersteund door kwantitatieve onderbouwing. De website verrijkt het begrip van de lezer over het onderwerp. Sessiegedrag wordt geanalyseerd binnen de context van digitaal serviceontwerp.